afscheid

8 november 2014 - Stompwijk, Nederland

Vandaag met de kinderen en de kleinkinderen gegeten bij een restaurant in Leidschendam. Het was erg gezellig. Even tijd voor elkaar en wat afspraken maken over het vervoer naar Schiphol. De vertrekbrief is binnen en de laatste voorbereidingen zijn getroffen. De komende week ben ik elke avond thuis in Stompwijk om mij de laatste dagen in alle rust te kunnen voor bereiden. IK wil nog even een boek uitzoeken om mee te nemen op reis. Ik denk aan een boek over persoonlijkheidsontwikkeling en karaktervorming. Morgen ga ik met mijn kleinzoon naar het zwembad. Hij is inmiddels watervrij en vind het prachtig om met zijn opa lekker te dollen.

1. Ben en Zwaantje.:
    9 november 2014
    Succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog even van je kleinzoon, die zijn opa ook lang zal moeten missen.
    Liefs.
  2. Hans Vreeswijk:
    10 november 2014
    Geniet deze week nog van je kleinzoon en verdere familie. Succes verder met de laatste voorbereidingen, goede reis en heel veel plezier tijdens je vakantie.