Quito2

20 november 2014 - Quito, Ecuador

Vanmorgen  met de bus van Otavalo naar Quito gereist. Het punt van de evnaar bozocht met hele byzondere ervaringen. Het ene been in het  zuidelijk halfrond en het andere been in het noordelijk halfrond. Je kunt er niet re ht over een streep heen lopen .je evenwicht is anders. Ook een oude vulkaankrater bezocht. Hier wordt nu landbouw op bedreven. Inde stad Quito was er vandaag een demostratie tegen de regering, vanwege hervormingen. Wat een mensen massa op de been. Het was een groot spe takel met veeldemostranten en politie. Morgen gaan we naar de Amazone.

1. Dik:
    20 november 2014
    Leuk je verhalen te lezen!.
    Dat van dat niet recht kunnen lopen: had dat echt met de evenaar te maken of met iets anders? Ik heb wel eens gelezen dat ze daar best pittige drankjes brouwen.
    groet,
    Dik
  2. Alex bergen:
    20 november 2014
    Je beleefd veel aan de andere kant van de wereld. Bij je vorige reisverhaal heb ik nu de foto's gezien van een naaister en waarschijnlijk het uitzicht van je hotelkamer. In elk geval het foto up-loaden lukt ook. Dan kunnen we nog meer mee genieten.
    Ben benieuwd naar je belevenissen in de amazone.
    Groet Alex
  3. Lia:
    20 november 2014
    Ha die Kees, wat 'n beleving! Het is leuk om je te volgen. Demonstreren kunnen ze goed in Zuid-Amerika hoor! Veel plezier in de amazone!
    Chau, Fried en Lia