zondag in Quito

17 november 2014 - Quito, Ecuador

Vandaag verder kennis gemaakt met de groep . Daaarna instructie voor de komende dagen en een hartelijk welkom in Equador.

Met een deel van degroep zijn we naar een museum over degeschiedenis van Equador geweest. Bijzonder mooi.toen we buiten kwamen troffen we een straatfestival.

In het oude centrum is zondag 14.00.uur alles verkeersvrij. Veel mensen op de been en gezelligheid op straat. Via een wandeling naar het presidentieel paleis. De wa ht in traditionele kledij en een prachtig zicht op de patio. Ook een aantal kerken bekeken, wat een rijkdom. Binnen is er van alles tijdens een viering. Mensen met gezinnen, kinderen lopen rond, mensen lopen in en uit, mensen met honden en toeristen. Het kan allemaal. Na de koffie naar de kathedraal geweest. Wat een prachtig uitzicht vanaf de toren. jeroen hij is uit de steigers.

Vandaag gaan we naar Otavala naar het noorden daar blijven we 2 dagen en komen dan weer terug naar Quito.

Ik kan geen foto's van de camera op de ipad krijgen. Dus maar een foto van het hotel.

Ra

1. Ben en Zwaantje.:
    17 november 2014
    Hoi Kees, We vinden het erg leuk iedere keer van je te horen.
    Jammer van de foto's, maar dat komt later wel. Zien geen foto van het hotel. Goede reis vandaag met het openbaar vervoer. Liefs, Ben en Zwaantje.
  2. Jeroen:
    17 november 2014
    Hoi Kees, leuk om te horen dat ze de kathedraal in de afgelopen jaren hebben afgemaakt en dat het zo naar je zin hebt (had niet anders verwacht).
    Geniet van de muziek en de kleurijke mensen en kraampjes op de markt in Otovala,
    Hartelijk groet uit het nog "groene" Winterberg,
    Jeroen